Ob 15. obletnici podjetja …
Vizija, cilji in vztrajnost. Obdelava vode je zagonskega podjetnika navduševala že od mladosti. Viziji, da mora imeti vsako gospodinjstvo zdravo vodo, je sledil jasen cilj postati vodilni na trgu. “Na začetku je bila le peščica ljudi, ki so verjeli vame in mojo idejo. Mnogi so me imeli za norega. Vendar sem vedno trdno verjel v svoj razvoj in vizijo zdrave vode, tvegal vse in vztrajal na svoji poti,” se Schriefl spominja začetkov. Dejansko je izkoristil vrzel na trgu. Danes se po vsem svetu uporablja približno 100.000 enot. Aquavital je tako nedvomno številka 1 na področju fizikalne obdelave vode.
Trženje z mreženjem. Na začetku je bila torej vizija in odličen izdelek – in seveda premajhen proračun za trženje. Zato je bilo treba sprejeti nekonvencionalne ukrepe, da bi se uveljavili. Ker je Leo Schriefl nekonvencionalen v vseh pogledih, je razvil svoj sistem. Trženje z mreženjem. Znane osebnosti in mnenjski voditelji, ki uporabljajo in promovirajo njegov izdelek. “Tobias Moretti, Thomas Sykora, Roland Düringer, Heinz Kinigartner, Renate Götschl, Marc Webber in številni drugi so zadovoljne stranke Aquavitala, ki so mi veliko pomagale pri večji prepoznavnosti mojih izdelkov,” pravi Schriefl.
Nagrade, inovacije in izvozna ofenziva. Schriefl je v najboljšem pomenu besede povzročitelj težav. Zaradi številnih nagrad – med drugim od ministrstva za življenje in ministrstva za gospodarstvo – podjetnik ne počiva na lovorikah. Ravno nasprotno. Še naprej je raziskoval in vlagal v inovacije. V arabskem svetu se je na primer uveljavil z opremo velikanskega pokritega smučišča v Dubaju in opremil posestvo omanskega sultana. Od takrat je podjetje Aquvital stalno prisotno v Združenih arabskih emiratih (ZAE) na verjetno največjem gradbišču na svetu. “V najboljših časih smo izvažali v 42 držav. Pred nekaj leti smo se zaradi grozeče gospodarske krize odločili, da se umaknemo iz Vzhodne Evrope. Od takrat smo se močno osredotočili na nemško govoreče države in Arabske emirate. Zlasti tam, kjer je voda redka dobrina, se zanašamo na najvišje ravni kakovosti, ki jih s strastjo razvijamo za vse naloge, ne glede na to, kako velike so, na primer za pokrito smučišče sredi puščave,” nadaljuje Schriefl.
Družbena zavezanost. Kljub zgodbi o uspehu svojega podjetja Schriefl nikoli ni pozabil, da tudi sam izhaja iz skromnih začetkov in je zato zavezan družbenim ciljem.
ZLATA izdaja za obletnico. Podjetje Aquavital je ob svoji 15. obletnici v okviru sejma “The Big 5” v Dubaju predstavilo vrhunski magnet za apno z Megaspinom v ZLATI izdaji. “Že nekaj časa obstaja povpraševanje po vrhunskem modelu. 15. obletnico smo izkoristili kot priložnost za predstavitev te ZLATE izdaje. V zahvalo našim strankam in prijateljem smo izžrebali tri enote izdaje GOLD. Z Aquavitalom se veselimo naslednjih 15 let zdrave vode,” zaključi Schriefl.